• Nou
Per què hi ha estrelles al cel? Llibre dels oficis curiosos
Impostos inclosos

Per què hi ha estrelles al cel? Llibre dels oficis curiosos

Saps a què es dedica un atrapallums o un caçanúvols? Imagines per què s’han d’ensinistrar els dracs? Els cors trencats es poden reparar? Qui canvia el color de les fulles a la tardor? 

Aquest llibre és l’entrada a un univers fascinant on trobaràs resposta a les preguntes anteriors, entre moltes altres. Estàs a punt d’endinsar-te en un catàleg únic d’oficis originals i extraordinaris que no havies sentit mai abans. T’hi atreveixes? 

Autor/a: Anna Obiols, Subi
Núm. col·lecció: 48
Pàgines: 24
ISBN: 9788416844951
Format: 29 x 21 cm
Il·lustrador: Subi i Anna
Quantitat

local_shippingEnviament gratuït.
scheduleTemps estimat de lliurament: dos dies laborables.

descriptionConsulta ací la política de compra

Àlbums Il·lustrats

Àlbums il·lustrats enquadernats en tapa dura i amb dibuixos a color en totes les pàgines, pensats per fer gaudir grans i petits.

Anna Obiols

Anna Obiols (Sant Pau d’Ordal, 1975) és llicenciada en Història de l’Art per la Universitat de Barcelona. Fa anys que treballa amb Joan Subirana per crear obres dedicades als més menuts. Així, junts han publicat un centenar de llibres en diferents editorials. Alguns dels seus títols han estat traduïts a l’hebreu, l’holandès, l’anglès, el xinès, el coreà i el francès, entre d’altres. Ambdós han guanyat premis com l’Apel·les Mestres o el Parcir.

Subi

Joan Subirana (Manresa, 1969) és il·lustrador des de fa més de vint anys. Ha publicat més de 250 llibres a editorials nacionals i internacionals. Joan Subirana (el seu nom real) ha estat guardonat múltiples vegades en diferents disciplines, com la il·lustració, el còmic i la pintura. La seva obra ha estat reconeguda a exposicions arreu del món.