• Nou
Més que llibres
Impostos inclosos

Més que llibres

Saps que hi ha llibres que t’atrapen si et descuides? Però no tinguis por, deixa’t portar per la imaginació, pel goig de llegir. La lectura ens alimenta, la lectura ens diverteix i ens ensenya. Els llibres són més que llibres!

Llegir ens fa més intel·ligents, ens obre la ment i el cor. Llegim per volar, per riure, per somiar, per conèixer... Llegim per viure.

T’atreveixes a provar-ho?

Autor/a: Josep Vicó
Núm. col·lecció: 17
Pàgines: 32
ISBN: 9788415975373
Format: 26 x 30 cm
Quantitat

local_shippingEnviament gratuït.
scheduleTemps estimat de lliurament: dos dies laborables.

descriptionConsulta ací la política de compra

Àlbums Il·lustrats

Àlbums il·lustrats enquadernats en tapa dura i amb dibuixos a color en totes les pàgines, pensats per fer gaudir grans i petits.

Josep Vicó

Josep Vicó (Quart de Poblet, 1968) és dibuixant i il·lustrador. La seva dedicació professional s’ha desplegat, fonamentalment, en el camp del disseny i la il·lustració, com a cartellista, il·lustrador de literatura infantil i juvenil i de llibres de text, i dibuixant en publicacions periòdiques. És autor, entre d’altres, de l’àlbum il·lustrat Més que llibres i del Diccionari visual.